24 Haziran 2017 Cumartesi

Herbalıfe Malatya Şubesi 0531 862 49 20

Herbalıfe-Malatya-ŞubesiHerbalife Formül 1 Shake Karışımı
Temel Herbalife ürünlerinden biridir. Bezelye proteini içeren bu leziz shake, ihtiyacınız olan besinleri minimum kalori ile sunan pratik bir beslenme ürünüdür. 3 farklı lezzet seçeneği vardır. Farklı tariflerle çok çeşitli lezzet alternatifleri elde etmek mümkündür. Formül 1, kilo kontrolü hedeflerinize erişmenizde size yardımcı olabilir. 

Özellikleri:
Herbalife Formül 1 Besleyici Shake Karışımı, protein ve temel besinlerin birleşiminden oluşan lezzetli bir öğündür. 250ml. yarım yağlı süt ile karıştırıldığında her bir shake, sütten ve bezelyeden elde edilen proteinler, antioksidanlar, bitkiler ve liflerden oluşan 217 kalori içerir. Formül 1 aralarında vücudu destekleyici fonksiyonu ile bilinen B vitaminlerinin de olduğu 23 vitamin ve minarel içerir. Gıda takviyesi olarak dengeli bir öğün yerine veya kilo kontrolü için sabah kahvaltısı, ve akşam yemeği yerine tercih edebilirsiniz.

Kullanımı: 
2 yemek kaşığı toz karışımı 300 ml. yarım yağlı süt ile karıştırarak içiniz. Daha farklı lezzetler elde etmek için taze mevsim meyveleri katabilirsiniz. Buz ekleyebilir. Blendır veya mikser kullanabilirsiniz.

Hörbilayf Malatya 0531 862 49 20



4 yorum:

  1. Tüm Türkiye'ye online danışmanlık hizmeti veriyoruz. Harika sonuçlarımız mevcut sizide ailemizde görmek isteriz.

    YanıtlaSil
  2. herbalife malatya çok şanslı harika sonuçlar var.

    YanıtlaSil
  3. Herbalife firması ile 1 sene öncesinde tanıştım. O zamanlar kilo problemlerim varken size ulaştım başta güvenemiyordum internetten birinden ürün almaya fakat siz hem ücretsiz üyelik yapalım şirketten alın ürünlerinizi benim üyelik kodumla üye olunca da size danışmanlık hizmeti yapacağım dediğinizde güven duydum. Sizin sayenizde toplam 26 kilomdan kurtuldum. İyi ki sizinle başlamışım. Şuanda hala gıda takviyesi olarak kullanıyorum sağlığım için.

    YanıtlaSil
  4. Herbalife ile -13 kilo verdim. Koçluğunuz ve danışmanlığınız mükemmel herkese tavsiye ediyorum💎🥳

    YanıtlaSil