24 Haziran 2017 Cumartesi

Herbalife Doğanyol Sipariş 0531 862 49 20

Herbalife-malatyaHerbalife ürünlerinin zararı-yan etkisi yoktur. Çünkü herbalife ürünleri tamamen bitkiseldir. Bazen kabızlık sorunu yaşayan müşterilerimiz oluyor. Bol su içildiği takdirde bu sorun ortadan kalkacaktır. Herbalife ürünleri kullanan kilolu müşterilerimiz yeni kıyafet almak zorunda kalıyor. Herbalife ürünleri yan etkileri sadece budur.

Herbalife Doğanyol  0531 862 49 20

Herbalife Malatya Doğanyol  0531 862 49 20



2 yorum:

  1. ÜRÜN DEĞİL SONUÇ SATIYORUZ.

    YanıtlaSil
  2. Herbalife firması ile 1 sene öncesinde tanıştım. O zamanlar kilo problemlerim varken size ulaştım başta güvenemiyordum internetten birinden ürün almaya fakat siz hem ücretsiz üyelik yapalım şirketten alın ürünlerinizi benim üyelik kodumla üye olunca da size danışmanlık hizmeti yapacağım dediğinizde güven duydum. Sizin sayenizde toplam 26 kilomdan kurtuldum. İyi ki sizinle başlamışım. Şuanda hala gıda takviyesi olarak kullanıyorum sağlığım için.

    YanıtlaSil