24 Haziran 2017 Cumartesi

Herbalife Yeşilyurt Sipariş 0531 862 49 20

Herbalife-Yeşilyurt
Herbalife kullananlara bazı öneriler 

*Ürünlere başlayacağınız gün aç karınla tartılarak kilonuzu bir kenara yazın. 

*Mümkünse mezura ile göbek ve göğüs bölgenizi de ölçüp bir kenara yazın. 

*Ürünleri nasıl kullanmanız gerektiğini sitemizde herbalife kullanımı sayfasını inceleyip yazın yazıldığı gibi başlayın. 
*Günde 3 lt su için. Kilo aşağı kontrol edecekler Günde 8 bardak herbalife çayı tüketin. 
*Her gün tartıya çıkmayın. On günde bir tartıya çıkın. 
*Kilo aşağı kontrol etmek isteyenler, öğün aralarında ufak tefek bir şeyler dahi olursa hiçbir şey yemeyin. Açlık hissediyorsanız yarım kase yoğurt yiyebilirsiniz ya da bir meyve tüketebilirsiniz ya da sabah ve akşam kullandığınız shake miktarını arttırabilirsiniz. 
*Sindirim ve Kabızlık problemi varsa mutlaka danışmanınız ile paylaşın 
*Ekmek tüketmeyin, şekerli ürünler tüketmeyin, kola gibi asitli içecekler tüketmeyin. 
*Serbest öğünü abartmadan yiyin. Herbalife kullananlar ürünleri bir Herbalife üyesi danışmanlığında kullanmaları gerekir.

Herbalife Yeşilyurt 0531 862 49 20

Herbalife Malatya Yeşilyurt 0531 862 49 20




4 yorum:

  1. Hayatları değiştirmeye devam 2 ayda 13kilo verdim bu benim yeni sonucum temmuz 2020 eylul 2020 arasında sizinlede başarabiliriz bizimle iletişime geçin.
    0531 862 49 20

    YanıtlaSil
  2. Herbalife ürünleri ile harıka sonuçlar aldırıyorsunuz başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  3. Herbalife firması ile 1 sene öncesinde tanıştım. O zamanlar kilo problemlerim varken size ulaştım başta güvenemiyordum internetten birinden ürün almaya fakat siz hem ücretsiz üyelik yapalım şirketten alın ürünlerinizi benim üyelik kodumla üye olunca da size danışmanlık hizmeti yapacağım dediğinizde güven duydum. Sizin sayenizde toplam 26 kilomdan kurtuldum. İyi ki sizinle başlamışım. Şuanda hala gıda takviyesi olarak kullanıyorum sağlığım için.

    YanıtlaSil
  4. Herbalife ile -13 kilo verdim. Koçluğunuz ve danışmanlığınız mükemmel herkese tavsiye ediyorum💎🥳

    YanıtlaSil