24 Haziran 2017 Cumartesi

Herbalife Arguvan Sipariş 0531 862 49 20

Herbalife-malatya
Diyet programları pazartesi başlar, birkaç gün içinde biter. Çünkü diyet programları bıkkınlık verir uygulaması zordur. Açlık kan şekeriniz düşer. Eğer biraz daha uzun süre dayanabilmişseniz mesela 2 ay kadar, şanslısınız demektir ancak bıraktığınızda kilo alırsınız. Çünkü proteince zengin beslenme düzeniniz yoksa kas kaybı yaşarsınız. Protein açısından zengin bir diyet programı uygulamadıysanız diyeti bıraktığınızda verdiğiniz kiloları geri alırsınız. Ben sizlere protein bazlı hücreleri besleyen verdiğiniz kiloları geri almayacağınız herbalife ürünlerini öneriyorum.

Herbalife Arguvan 0531 862 49 20

Herbalife Malatya Arguvan 0531 862 49 20

3 yorum:

  1. adım adım önce MALATYA sonra da tüm TÜRKİYE'NİN beslenme alışkanlıklarını düzenleyeceğiz

    YanıtlaSil
  2. 130 lardan 99 kilolara duştuk çok sükür

    YanıtlaSil
  3. Herbalife ile -13 kilo verdim. Koçluğunuz ve danışmanlığınız mükemmel herkese tavsiye ediyorum💎🥳

    YanıtlaSil